ulle

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Ulrika - 7 september 2010 10:15

Jag och min mamma åkte till Umeå och smärtkliniken igår för att jag äntligen skulle få hjälp med mina nervsmärtor ifrån ryggen.

Oj! vilken upplevelse........ först fick jag åter igen berätta min historia om hästolyckan och om mina hjärnskador och ryggproblem.

Sen bad han mig ligga på mage på en brist, han märkte ut några prickar med hjälp av en slags röntgen, sen satt den där helt plötsligt...... bedövningssprutan..... jag kan säga att om det tar bort min smärta så var det värt det.

Ryggraden kändes jättebra, men jag hade fortfarande lite nervsmärtor i vänster sida. Nu ska jag i alla fall ta det lugnt i 2-3 veckor och sen ska jag tillbaka för att börja den riktiga behandlingen.

Första gången så kollar dom mest om bedövningen släcker smärtan.....tror jag.

Om det här kan hjälpa mig att få ett drägligt liv med lite mindre ont så........ varför har jag inte fått komma dit tidigare?????

Solen skiner idag och det är riktigt skönt ute, det är såna här höstdagar man vill ha!

Lite bilder från vår sista tävling 4/9 2010

Nisse och Rudolf efter segern i 2:a loppet.

Jag och Snake defilerar före lopp 

   segerfoto

Norrans foto av Roine S.    

Katjas min är för härlig då Nitro Methan slog sitt eget banrekord och tiden blev........29,24 på 510m, WOW IGEN!!!!

Till helgen sticker Nisse och Madde ner till Sundsvall och tävlar med Rudolf och Snake, det känns jättekonstigt att skicka Snake utan mig, men jag kan inte sitta så länge så jag har inget val och jag litar förståss på Nisse.

Ha en jättebra dag alla!!! Kram Ulle    

Ps: Grattis på födelsedagen mamma!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards