ulle

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Ulrika - 2 september 2010 10:32

Håller min förkylning på att släppa sitt grepp, det rinner lite mindre ur näsan och jag kan höra igen.

Nu har äntligen Kevins tand lossnat! det var ju som jag sagt tidigare Fredagen den 13 som den blev knockad av en basketboll.

tanden har ändå suttit kvar och pekat åt alla håll och kanter, men nu är den borta och till råga på allt så kom tandfeen med en guldtia på natten, inte illa!

Så här gullig blev han!

På Lördag är det tävling igen! det blir nog Snakes sista för säsongen.

Har man en skröpplig matte som inte kan åka långt så blir det tyvärr så.

Snake har ju inte heller fungerat så bra på motorsågshare, han blir liiite för taggad och knockar sig själv innan han har startat. Shit happens!

Nog blir man lite sugen på att skaffa valp, för jag har svårt att tro att jag ska kunna lägga av med mitt hundkappande.

Snake är nybliven 3åring och har förhoppningsvis några år kvar, men om min otur håller i sig så blir det bara en säsong till.

Mina hundar har för vana att bli pensionerade av en eller annan orsak när dom är 4 år. Men jag älskar dom ändå!

För mina skador är det jättebra med hund, jag går ut på promenad varje dag. Vilket jag nog inte skulle vara motiverad till annars.

Jag gillar inte att vara ute och tomgå d.v.s utan hund.

Vi får se vad tiden utvisar.

Ha en bra dag! Kram Ulle    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards