ulle

Alla inlägg den 27 september 2010

Av Ulrika - 27 september 2010 10:09

Det har varit riktigt kallt i natt, så hela gräsmattan glittrade av frost nu på morgonen och det var fortfarande minus grader men sol   . Nu är det höst!

Både jag och Kevin var hemskt sega på morgonkvisten, så för att slippa stressa så skjutsade jag honom till skolan.

När vi kom dit så fick jag veta att dom skulle ha med sig fika för att dom skulle vara i skogen på fm, det var bara att åka och handla lite fika då!

Sen åkte jag hem och tog ut hundarna, solen sken och det var såååå vackert.

Jag har föresten ganska bra i ryggen idag, men då har jag vilat nästan hela helgen oxå.

Jag fotade lite grann när jag var ute med hundarna.

Kan man undgå att dra på smilbanden när man möter detta smile....

Jag förökte även få till något på promenaden i koppel och det är inte alltid så lätt.

 

Men dom här blev lite bättre....

Först Higgins i motljus....

Sen Snake på spaning....  

I sommar har Skekraft varit här i Yttervik och grävt ner elkablar och våran byaväg är totalgeggig, man måste nästan ha stövlar för att kunna gå efter vägen.

Nu är det klart vem som blev Norrlandshunden en tävling mellan alla hundar i Älvsbyn, Skellefteå, Sundsvall och Gävle, en poängtävling som det gäller att åka på alla norrlandsbanor och tävla, sen får man poäng efter resultat och i år vann Snakes brorsa Crimdon Mamba, Kul! och grattis Annelie och lars.

På whippetsidan var det Sara Burmans Nhk Litas som tog hem segern, om jag inte har fått det om bakfoten.


Skellefteå AIK har nu tagit poäng i dom två senaste matcherna då dom vann mot Modo och vann på straffar mot Djurgården borta, kanske håller det på flyta lite bättre nu.


Nu ska jag njuta resten av denna dag! Ha det! Kram Ulle          

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards