ulle

Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Ulrika - 15 januari 2009 12:51

Ikväll är det dags igen! SAIK möter Djurgården hemma.

Nu vill jag att allt som inte fungerat hittills har fallit på plats.

Nu SKA laget i mitt hjärta vinna, vi fans behöver en seger nu så att man får tillföra lite energi till kroppen.

Djurgården har spelat förbaskat bra på sistone, jag skulle vilja att dom gick in i en svacka nu just idag!. Elitserien är alldeles för jämn,  jag skulle önska att nåt lag fick rycka lite och att två lag la sig stadigt på kvalplats. Det är så gastkramande när det är så jämnt.

Ikväll gäller HEJA SKELLEFTEÅ AIK!!!!!!! Kram Ulle

Av Ulrika - 15 januari 2009 12:44

Idag gjorde jag nåt jag inte gjort på ca. 4 år. Jag tog på mig längdskidorna och åkte några kilometer, lite svettigt! fastän det är så kallt ute.

Hundarna lubbade runt för att inte frysa om tassarna och för att dom har ganska mycket sprutt i kroppen. Vi får se hur det här funkar för ryggen.

Jag blir väl liggande nån vecka framöver, hoppas inte!.

Nu ska jag berätta nåt kul! fr.o.m Februari kommer jag att börja jobba 25% och få lön därefter. Kul! jag har inte fått vanlig lön på 8 1/2 år nu. Det känns spännande och jag hoppas att det håller så att inte stressen tar över och hjärnan flippar ur. Jag vill verkligen det här!.

Håll en tumme för mig att det kommer att gå bra. Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards