ulle

Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Ulrika - 5 januari 2009 14:54

Det lär se ut så här i morgon när jag tar ut hundarna!

Fast med snö som underlag.

Av Ulrika - 5 januari 2009 12:34

Jag trodde att SAIK skulle spela på Tisdag men matchen är ju idag.

Jag vet inte hur jag ska bära mig åt men jag har tänkt se saik matchen sen måste man ju bara se finalen i jvm Sverige - Kanada inatt kl 01.30 jag vet inte hur jag ska hålla mig vaken för jag klev upp 06.00 i morse för att åka till jobbet vilket jag gjorde, det blir nog kaffe!. Det känns lite korkat att jobba igen när man varit ledig så länge. Hjärnan funkar inte riktigt!. Tillbaka till SAIK så hoppas jag att dom kan sprätta Frölunda på näsan och ta 3 poäng igen, vi får se!

Nattens final match mot Kanada blir hur spännande som helst, för tänk om vi skulle spöa Kanada! Jag är rädd att vår aikare Tim Erixon inte kommer att få spela nåt, det är ju så att dom som åkte på magsjuka har inte fått spela nåt nästan för jag tror inte dom ändrar på ett vinnande koncept, men jag tror inte heller att Lasu kommer att spela för han åkte på en riktig lårkaka sist han spelade.

Hundarna får klara sig med hundgården idag för jag måste vila. Det är ju ledig dag i morgon oxå så då kan vi promenera länge i skogen.

Ha det bra och heja på SAIK och jvm laget det ska jag. Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards