ulle

Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Ulrika - 23 maj 2010 06:06

Utan att få så ont i magen att det knappt går att sova under natten. Jag vet varje gång att det blir så men jag kan inte låta bli! Är det någon som har ett bra tips på hur man kan sluta äta godis när man är så beroende som jag? Det är ju så gott! allra helst choklad.


Jag såg matchen som tre kronor spelade igår, kunde det vara mycket närmare en seger och sedan bli en förlust? Shit! nu blir det brons matsch istället.


Söndag... och lite kallare ute, får se om jag klarar att träna idag!

Förmodligen inte, för nu är ryggen åt fanders igen. Det blir ju en hel del packning och planering den här veckan. Det ska skrivas instruktioner om hur allt ska skötas här hemma, så att jag kan slappna av när vi åker bort.

Jag längtar att åka och hoppas att jag bara kan släppa allt som är och sker här hemma.


Jag vill att det ska gå att börja träna på vår egen bana, så att Jenny kan åka dit med Snake och träna. Det känns spännande att se om han utvecklats nåt under vintern. Biffigare har han då blivit!

  

På Måndagkväll har vi medlemsmöte, då får man väl all info om hur det går. Jag har tänkt att lämna över allt som jag har här hemma till dom som ska ta över efter mig.

Ha en bra dag! Kram Ulle  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards