ulle

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Ulrika - 9 maj 2010 07:38

När äntligen helgen kom så var man ju rätt så knäckt. Det finns en hel del att göra hemma oxå och min rygg är INTE bra nu.

Det känns ungefär som någon sparkat in svanskotan och där sitter den. Jag har ändå försökt att åstadkomma nåt här hemma t.ex lite extravård av hundarna, dom löser massa hår nu, tur att dom har ett eget hus annars hade jag haft både katt och hundhår fulla huset oxå.

Det andra det finns gott om nu är GEGGA, Kevin kör fyrhjuling varje stund han har möjlighet och blir då lerig från topp till tå varje gång. Det är roligast att köra där det är vatten och i lerpölarna kan man sladda bra.

Det är tur man har tvättmaskin!

Inatt har kusin Isabell sovit hos oss, Jenny skulle på klass träff igår och jag hoppas att hon hade skoj! och inte ont i huvudet idag för vi ska träna core i afton, vi får se hur det blir för henne!

Idag ser ut att bli en mindre solig dag, och det kanske är bra för jag äter en medicin som gör att jag inte ska vara ute i solen så mycket och det vill man ju vara.

Ha en jättebra dag! Kram Ulle  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards