ulle

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Ulrika - 15 maj 2010 07:15

 

Kevin är längst ner till vänster, med randig tröja 

 

Kevin i bollhavet 

   

Rutschkanorna och klätterställningarna är bra rastning för barn.

  

Av Ulrika - 15 maj 2010 07:00

När jag var ut till hundarna nu på morgonen så luktade det varm sommar och kändes som en ljuvlig sommardags morgon.  

Det blev ett riktigt åskväder igår, det mullrade och var mysigt. Nu är det inte mycket snö kvar.  

Idag känns det som att det kan bli en jättebra dag!

Nu har det hänt! F-kassan ringde mig och frågade vad jag gör på fritiden, dom som ska bedöma om jag får sjukersättning på halvtid ville veta. Jag har ju ingen häst kvar längre men så länge jag har en tävlingshund vill jag fortsätta med hundkapp. Tyvärr kan jag inte längre vara den engagerade person jag varit, jag orkar inte. Nu har jag sagt upp mina ansvarsuppgifter för orkar jag inte med mig själv ska jag inte ta på mig något ansvar i klubben.

Jag har ju syrran som hjälper mig att starta hund så jag blir nog mest bara en åskådare nu för tiden. Diskbråck har knäckt fler hundkappare än mig!

Jag får göra så gott jag kan helt enkelt.

Njut nu av denna dagen! Ha det! Kram Ulle    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards