ulle

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Ulrika - 4 maj 2010 07:54

Efter ett låååångt arbetspass. Han jobbade hela dagen igår, kom hem och åt, la sig och sov en stund, sen iväg och jobbade igen och kom alltså inte hem förrän nu. Stackarna som har haft ett sånt arbetspass!

Idag känns förkylningen lite bättre! jag har ledigdag imorgon så då får jag vila en dag till innan jag ska jobba igen.

Idag ska jag lämna in sjukintyget ( sominte är komplett än) men det kanske går att bedöma min sjukersättning ändå.

Idag ska även min bil in på 12000 mila service och det innebär bl.a byte av kamrem "kostar kulor". Jag som lagt ut ca.10 papp under dom senaste 4 månaderna på bilen och så kommer det här. Jag som är så tät........ Ironi!

Men då har jag förhoppningsvis en bil som fungerar bra ett långt tag framöver.

När jag skulle boka service så kollade jag runt på olika verkstäder, och wow vad det kan skilja i priser. Jag hoppas jag hittat den billigaste och bästa! dom har skruvat i min bil förr så jag litar på dom.

Nu ska jag ut och promenera med hundarna lite försiktigt. Jag måste även akta mig för solen för jag äter en medicin som man inte får vara i solen när man äter.

Ha en bra dag! Kram Ulle  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards