ulle

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Ulrika - 20 maj 2010 19:13

Jag var precis och tankade, uppmärksammade då att det såg ut att regna ordentligt här och där. Jag passerade en stor vacker regnbåge över sundgrunds bron och himlen är verkligen gråsvart här och där, men i Yttervik är det sol och varmt +23 fortfarande.

Kevin är hos grannen, en flicka som heter Ika och är nog Kevins favorittjej, Isabell hans kusin är den andra.

Kroppen känns ganska bra när värmen håller i sig, vissa med värk mår bättre av värme andra av kyla. Alla är vi olika.

Jag har hunnit med att tvätta upp hundarna idag. När jag tvättat Higgins låg det ungefär 3 kilo hår i duschen.

Snake har inte alls lika mycket päls kvar att lösa, det kan ju bero på Higgins smärtproblem. Systemen har inte alltid lust att fungera när man har ont och det är nog antagligen just därför.

Nu är jag långledig sen väntar en 2 dagars Metallkurs igen, och den här gången ska jag sitta på en pilatesboll från början för då fick jag inte lika ont i ryggen.

Jag såg på trekronor - danmark idag, vilken skitmatch från Sveriges sida, jag hoppas att det blir skärpning i fortsättningen annars är det färdigt.

Jag måste få in lite Skellefteå AIK oxå, värvningarna känns bra. Vi har kvar både Skrbek och majesky som är trygga bakåt( för det mesta) Lindström känns klockren. Hoppas att vi får behålla Tim och David. Hadelöv har fått sig en riktigt bra målvakts kombatant. Det ser ljust ut!

Snaaaaart åker vi till............ Tunisien, jag vet att jag sagt det förr men det tål att upprepas.

Vi får se om ovädret kommer hit eller så kanske vi klarar oss, imorgon är en ny dag! Ha det! Kram Ulle  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards