ulle

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Ulrika - 2 maj 2010 12:50

Jag var till min läkare här i Bureå i Fredags, nu har vi konstaterat att utslagen jag har i ansiktet är Rosacea som om man läser om det är något som man får leva med. Men min mamma är ett levande bevis på att det kan försvinna, för hon har haft det men sen 20 år tillbaka har hon varit fri. Tyvärr så får man en del ärrbildning i ansiktet och då är det nog bara någon slags plastikoperation som kan fixa det.

Läkaren hade fått intyg på det som hittills gjorts, så det innebär att jag kan redan nu lämna ett ganska komplett intyg. det kanske rent utav kan räcka för att göra bedömningen för sjukersättningen. Jag får se!

  


Jag och Kevin tog med oss hundarna och gick på äventyr igår, vi eller jag gick och han cyklade. Promenaden gick hit och dit upp och ner och blev ganska lång till slut. Det visade sig att vi varit ute i 2 timmar och det hade lust att småregna hela tiden. det var inget som besvärade oss för vi var klädda, men Kevin som har en förmåga att kasta sig och cykeln överallt i dikena blev lite blöt till slut.

På kvällen började jag svettas massor och det visade sig att jag hade feber, sen började näsan rinna hela tiden och i morse kände jag mig rätt så risig.

Jag avbokade min träningsplats idag för att det är ingen höjdare att träna med feber.

Valborgs var vi hos Jenny med familj + 2 familjer till och grillade och åt gott. Vi var upp till Bergsbykyrkan och tittade på elden oxå. Trevlig kväll! träffade många trevliga människor och barn.

Det är inte mycket snö kvar nu, däremot är det himligt geggigt.

Känner mig lite bättre nu så jag kanske kan jobba imorrn. jag hoppas!

Ha en bra dag! Kram Ulle  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards