ulle

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Ulrika - 13 maj 2010 15:37

Jag lyckades sova till 7.30 och det hör inte till vanligheterna nu för tiden, brukar snarare vakna nån gång mellan 04.00-05.30 så det var ju skönt att jag kunde få vila lite längre.

Jag var och tränade afro power dance i går kväll och det var skitjobbigt så det kanske bidrog till att jag sov längre i morse.


Jag var i Umeå igår för en sista undersökning inför mitt slutgiltiga intyg och för vad som ska göras med mig, om det går att fixa nåt så jag får mindre ont och problem. Jag har uppenbarligen mer problem än vad jag insett av mina ryggskador. Det är många av mina funktioner som har havererat mer eller mindre och jag hoppas att det går att göra något åt det.

  

Idag har vi i alla fall varit på en visit hos Nisse; Madde och hundarna. Dom har äntligen fått klart toan på övervåningen, så bättre sent än aldrig brukar det ju heta.

Åkte sedan på Coop bygg och trädgård och handlade lite näring (kogödsel) och plantjord och lite annat smått och gott. Bilen blev något nedlastad av alla säckar. Dessutom så handlade vi massa mat som fick åka inne i baksätet för nåt mer därbak rymdes inte.

Jag gicken prommis med hundarna när jag kom hem igen, sen satte jag in Higgins i hundgården och Snake fick sig några snabbrepor. Han ser riktigt taggad ut, jag hoppas att han mognat något under vintern och inte bara är inställd på att jaga vilt. Jag får kanske låna ut honom till jaktlaget! Hi! Hi!

Higgins hade raceat i hundgården så jag fick promenera med båda efteråt.

  

Det blir mycket trädgårdsarbete för Tord nu, jag står mest och säger hur jag tycker, för min rygg vill inte vara med på såna aktiviteter.

Nu ska vi grilla lax och ikväll är det hockey på TV så vi ska bara mysa.

Ha en bra dag! Kram Ulle  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards