ulle

Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Ulrika - 15 mars 2009 15:30

Skellefteå AIK slog Linköping på hemmaplan så nu blir det en avgörande match på Måndag i Linköping och jag tror vi kan göra det igen. Jag hoppas nu att SAIK kan tysta alla kritiker och gå vidare till semi, hur det går där är en annan femma. Men vi siktar på final tycker jag.

Fredagafton åkte jag, Jenny och barnen till eddahallen och badade hörde att det tisslades om att Niko Dimitrakos bil fanns utanför, men han var antagligen i gymmet och testade knät eller nåt för jag såg då inte till honom.

Jenny och barnen var här igår och vi hade en riktigt trevlig dag och fick vara ute i snön och min rygg höll oxå.

Denna morgon ringde Jenny och berättade att Hampus hade haft magsjuka hela natten och jag kan säga att jag har inte riktigt varit som jag ska i kistan idag. Men jag skyller på det jag åt igår. Jag VILL INTE ha magsjuka!

Här har solen gassat hela dagen så nu längtar man till sommaren.

Ha dets å bra alla! Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards