ulle

Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Ulrika - 14 mars 2009 09:35

konstigt som sätter sig på balans organen. Jag är alldeles snurrig hela tiden.

Jag kan säga att jag funkar inte så bra då!. Jag ringde min kotknackare och frågade om han kunde Lördags jobba lite för att jag har något som ligger riktigt fel i ryggen. Jag skulle ringa senare. Jenny och barnen är på väg hit för alla barn ska få vara ute och leka i snön sen tänkte vi grilla korv till lunch ute, det är mysigt!. Får se bara hur det fungerar med min rygg.

Hundarna får vara i hundgården idag, för Tord är sjuk och jag vinglig så att ingen är i skick att promenera. Ikväll så gäller det, kommer Skellefteå AIK att hålla kvar spänningen i slutspelet eller är det över efter ikväll, vi får se! Jag hejar i alla fall tills jag blir blå i ansiktet fast från soffa förståss. Melodifestivalen har ju final ikväll oxå så då får vi se vem som ska representera oss i den internationella tävlingen. Jag kan säga att jag INTE hejar på Caroline af Ugglas jag tycker den låten är skit dålig. Nej jag tror det blir EMD eller Måns eller varför inte HEAT för att få till det riktigt.

Ha en bra dag och kväll. Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards