ulle

Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Ulrika - 4 mars 2009 21:15

Dagen började med att Kevin oxå vill stiga upp klockan 06.00 för han vill äta frukost hemma och inte på dagis. Han som brukar vara så morgontrött men mamma ska inte få ta det lugnt och vara för sig själv på morgon kvisten.

Det gick ganska smärtfritt ändå!.

Har jobbat och hade lite hårda diskutioner med en arbets kollega som betedde sig som en barn unge men innan jag slutat för dagen bad han om ursäkt så då får man väl säga att det får vara så.

Direkt efter jobbet så gjorde jag några ärenden som legat på hög ett tag efter det så var det hem och byta kläder och iväg på dagis för att hämta Kevin som skulle kollas hos tandläkaren. Dom skulle se att tänderna han slog loss hade fastnat i munnen igen. Dom röntgade för att se om underliggande tänder (alltså dom nya) inte var skadade. Kevin var så duktig och gapade och låg stilla. När tandläkaren var avklarad så åkte vi till Bergsbyn där Kevin och Isabell fick busa av sig lite. Kusinerna blir lite väl vilda när dom kommer ihop, hittar på massa dumma saker klipper sönder böcker o.s.v

Jenny hade hand om alla 3 barnen medan jag fick behandling hos kiropraktor. Mathias fyller år idag så på aftonen så firade vi honom. Nu är det kväll, Kevin har somnat, jag sitter och svarar på massa mail och sen tog jag mig tid att skriva lite här oxå. God natt! Kram Ulle

Ps: Mathias är syrrans kille om jag inte har sagt det förr.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards