ulle

Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Ulrika - 3 mars 2009 16:16

kvartsfinalen Skellefteå AIK - Linköping på Torsdag och jag hoppas att för en gång skull så ska nu SAIK börja vinna mot Linköping. Statistiken är inte direkt på SAIKs sida. Linköping har vunnit 5 av 5 matcher så nu hoppas jag på under och i min värld så får Skellefteå AIK nu gå minst till semi. Vi får se. Jag håller då en tumme i alla fall. Kram Ulle

Av Ulrika - 3 mars 2009 07:26

Det blev precis som jag trodde att Linköping valde Skellefteå AIK. Tord spekulerade om att dom skulle ha någon annan taktik och välja någon annan så att dom skulle få möta SAIK i ett annat skede. Försök lura nån annan va!!!!

Idag ska jag till en ny sjukgumnast som är nyhitflyttad men som jag har fått höra många bra lovord om. Så jag provar, om det känns bra kanske vi kan få min kropp att fungera bättre. Svårigheten med mig är att jag har både hjärnskador och dubbla diskbråck, det är ingen lätt kombination. Hon har visst stor kunninget om mycket så jag hoppas som vanligt på under men tyvärr så är det inte ofta det sker.

Vi jobbar på hundkappens sida så att vi ska få den så bra som möjligt för både allmänheten och aktiva. Ni kan gå in på länken jag lagt in och säga vad ni tycker. Ha det bra! Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards