ulle

Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Ulrika - 10 mars 2009 17:18

vår dator har pajat så det är lite svårt att hålla bloggen intressant och aktuell för mig och kanske någon annan som är nyfiken på vad jag håller på med. Hundarna verkar må prima men jag har just kommit hem från läkaren och jag har fått nåt tjall på balans organen så jag är väldigt yr i skallen och så har det varit någon dag tillbaka. Det är vila som gäller och jag bör inte köra bil, men har man något val när det är 5km till dagis och ca 2mil till jobbet och det är inte så att det går några bussar direkt. Det får ordna sig ändå.

I Tordags var vi och såg första slutspels matchen på hemmaplan och Skellefteå AIK VANN!! Jipii! Jag skrek som en sårad så jag var hes i några dagar efter matchen. Det har varit 2 matcher till efter det som tyvärr aik förlorat. Men jag vill påstå att dom krigar som aldrig förr, men dom var förståss bäst när jag coachade dom i Torsdags. Skämt och sido.

Matchen igår var hur jämn som helst och Mcdonell kvitterade till 4-4 under sista 10 minuterna men det blev video granskning och målet dömdes bort för att domaren kunde inte se om hela pucken var inne. Shit happens!

Nu ska dom spela borta både 11 och 12 och jag hoppas vi har gudarna och turen med oss och får vinna åtminstonde 1 av dom 2 matcherna.

Ha det så bra! På återseende! Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards