ulle

Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Ulrika - 27 augusti 2010 11:25

Kevin har nu åkt skolbuss själv 2 dagar,   han skiner som en sol när han sätter sig i bussen och vinkar till sin mamma, det känns i hela hjärtat att min lilla pojke håller på att bli stor nu  . Igår råkade han glömma sin rygga på bussen, men det är ju sånt som händer ibland (när man inte har mamma som plockar upp efter sig).

Det bara regnar och regnar, jag hade tänkt att ta ut hundarna på en promenad men det får vänta tills det blir lite bättre väder.

Den här förkylningen som går nu verkar inte vilja släppa sitt grepp och det är ju onödigt att utmana ödet och gå ut när det regnar.

Snart har jag trappat ut medicinen klart, nu är det mest bara armarna och vänsterbenet som känns för kort (nervslitningar).

Huvudvärken vet jag inte om det beror på förkylningen eller medicinen, kanske en kombination.

Till helgen är det tävling igen på vår bana Björkis greyhoundpark och jag velar mellan att köra Snake på medel eller kort. Vi får se vad det blir och om det blir nåt. Såret han fick förra starten har inte riktigt läkt ännu, han har inte ont men det är nog bra om det är läkt innan han ska starta nästa gång.

Jag får nog tillbringa dagen i soffan, mysa och titta på TV.

Ha en bra dag! Kram Ulle  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards