ulle

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Ulrika - 13 augusti 2010 15:43

  Mina problem känns obetydliga den här dagen.

I morse skjutsade Tord Kevin till fritids, för att sedan åka ut i skogen och röja. Vid 13.00 tiden kom han hem och sa att det var panik! Vad då? Getingar......Igen!

Tord hade träffat på ett jordgetingbo och hade fått åtskilliga stick, så det var bara fram med Salubrinen igen. Han verkar inte heller vara allergisk för han svällde bara upp lite på händerna.

Vid 14.30 åkte vi tillsammans på fritids för att hämta Kevin. Tord och kevin lekte med en basketboll som åkte rätt upp i munnen på Kevin och slog lös ena framtanden......blodvite!

Nu hoppas jag att det slipper hända något mer hemskt idag.

Jag har varit hos läkaren idag och blir sjukskriven ända tills medicinen är utbytt i början på September, i alla fall något ljus i mörkret!

Jag har aldrig varit med om sån här smärta och värk i kroppen, jag känner mig som en riktig krympling då jag inte kan fungera normalt.

På Söndag är det tävling i Älvsbyn och Snake ska starta i Jokkmokks korvrace, han kanske kan få sig en korvbit.

Han kommer att möta ungefär samma hundar som sist förutom SM mästarinnan delight day och en hund som heter Dot, annars är det Michelle Perry, Rudolf och Häkkinen.

Jag hoppas på en bra start så att han kan få visa vad han går för, lite nervös är jag nog allt. Nu är det inte länge kvar...........

Det blir tävling även nästa helg, men då är det på hemmaplan. Vi har tävlingar både Lördag och Söndag med många fina lopp.

Ha en bra fortsättning på den här för oss otursdagen! Kram Ulle  

ps: Det har i alla fall varit varmt och skönt idag.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards