ulle

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Ulrika - 17 augusti 2010 14:04

På Lördag startar Snake i ICA Maxi race och det blir ett svårt lopp med många duktiga hundar.

Efter förra starten så kan det bara gå bättre, Snake fungerar inte på motorsågs hare. I Älvsbyn så stötte han skallen i grinden så det small 2 ggr innan den öppnades,   man kan säga att han blir lite övertänd och inte vet jag men han försökte pressa in 36,5 kilos Rudolf in mot räls men det gick inte och då tog orken slut, han sprang i mål som 4:a på en skittid!  


Bättre lycka nästa gång brukar man säga och det hoppas jag verkligen.

Idag har jag och Kevin varit hos tandläkaren för att röntga hans tand och se om tanden under tog skada när han fick basketbollen i munnen i Fredags.

Kevin åkte på någon slags magsjuka natten mot Måndag så den natten sov jag inte mycket, fick bl.a tvätta massa sängkläder och ta hand om min kära lilla pojke.

  

I morgon får vi besök av mina kära gamla pensionärer Smoky och Viper, för dom ska till någon ännu längre norrut och beslutade att hälsa på oss på vägen upp....Kul! att få träffa dom igen.

Nu får vi se vad resten av dagen erbjuder! Kram Ulle  


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards