ulle

Alla inlägg den 30 september 2008

Av Ulrika - 30 september 2008 14:56

Hur roligt är det! Jag kunde omöjligt somna om, imorrn är det nämligen dags för mig ned ett möte på jobbet med F-kassan några utredare ev. arbets förmedlingen. Vi ska försöka komma på vad jag ska bli när jag blir stor eller rättare sagt så är det nu bestämt att jag ska kunna jobba halvtid inom ett år. Det innerbär att jag kommer att bli halvtids sjukpensionär, har oxå förlorat min handikappersättning för att dom tycker inte att jag har nog mycket merutgifter för att få någon HK ersättning, den nya regeringen har sett till att reglerna har blivit så att det ska inte vara lätt att vara sjuk.

Nu måste vi alltså komma på vad jag ska kunna jobba med för att kunna klara av halvtid så småningom, om det så betyder att jag för dra ner på mina fritids intressen för att klara det. Men jag säger bara det! jag tackar mina hundar för att jag tar mig ut varenda dag. Utan dom skulle jag nog vara i sämre skick än vad jag är idag. Jag kan hålla med om att det kan bli lite mycket ibland i klubben, men jag tycker att det gått relativt bra i alla fall.

Jag hoppas att jag kan få sova inatt, för att annars är jag nog ganska knäckt imorgon. Farmor och farfar lånade Kevin idag på hans lediga dag. Det var rätt skönt så fick jag ta hand om mig själv för jag är inte riktigt kurant än.

På återseende! Ulle

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards