ulle

Alla inlägg den 23 september 2008

Av Ulrika - 23 september 2008 13:33

Det är så man blir glad i hela kroppen, solen skiner och det är riktigt härlig temperatur. Jag har varit på en promenad med Snake och Higgins i dom vackra höst färgerna, det är en av dom stora fördelarna med att bo på landet.

På förmiddagen var jag och gjorde mina plikter gentemot klubben. Åkte till Reklamcity och klippte flygblad, hämtade banderoller och magneter. Åkte sedan vidare och satte ut magneterna på skyltarna, lämnade ut lite flygblad och affischer. Jag satte även upp två banderoller, den tredje sätter jag upp i morgon då lottningen är i klubbstugan. Det går ganska bra att fixa allt med skyltningen när man får ta lite tid på sig. På Fredag blir det fullt ös igen då alla program ska göras, men det är då det.

Nu ska jag bara njuta av det härliga vädret här i Yttervik.

På återseende! Ulle

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards