ulle

Alla inlägg den 25 september 2008

Av Ulrika - 25 september 2008 11:43

Jag var inte där!, men andra intresserade var där, vi kommer att ha 7 st lopp under Lördagen. Då hoppas vi på bra väder!. Vi får se om jag ska ha någon funktionärs uppgift, eller om jag "bara" ska göra det jag brukar före tävling. Jag jobbar ju egentligen hela veckan före. Nåt som är något besvärligt nu efter förbundet la ner är att lottniongen inte är förrän Onsdag kväll. För det innebär att efter lottning så ska den mailas till förbundet som i sin tur ska göra programbladen, som sedan ska maillas till Anette som ska färdigställa programmet och då har hon förhoppningsvis fått alla funktionärer till tävlingen. Det är tur att vi har hjälp av ett företag i ske-å med att vi får trycka programmen där, för att om vi skulle göra som förr i tiden skulle det innebära att vi fick stå hela Fredag och nästan fram till lördag och göra programmen. Så som det är nu har vi bara fredagen på oss att göra klart allting inför tävling och det är inte kul. Hoppas att vi kan få mer tid på oss i framtiden. Fick just ett sms, programmet är klart, suveränt. Nu sticker jag. / Ulle

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards