ulle

Alla inlägg den 10 september 2008

Av Ulrika - 10 september 2008 09:41

Vi var tvungna att avliva vårt 23åriga halvblod, Det vat jätte jobbigt!, för hur det äm är så är alla djur en del av familjen.

Det känns som, Varför händer allting nu??? Vipers tå ser inte speciellt fin ut. Jag ska till veterinären på måndag igen, stygnen ska egentligen tas på söndag, men jag känner att jag vill att veterinären ska göra det när det ser ut som det gör.

Om jag har riktigt otur, vilket det känns som jag har hela tiden nu, då måste vi antagligen ta bort Viper oxå.

Man tappar livs gnistan när det blir så här!

Till råga på allt så var det en medlem som klagade på mitt domarbeslut i Söndags, och gjorde det till styrelsen inte till mig direkt,sånt gillar inte jag.

Alla kan göra misstag,det är därför att det är så viktigt att ha kurv domare. Det var så att den berörda hunden bommade starten så den blev efter hela vägen till mål, men nu är det så att man dömer ända till har stopp. Det var två licenshundar i loppet så jag missade att den berörda hunden passerade en annan hund efter mållinjen och då blir den ju godkänd. Efter samtal med kurvdomare så ändrade jag mitt beslut och godkände hunden. Nu har den här personen fått för sig att jag godkände hunden bara efter påtryckningar från en annan medlem i klubben, så är inte fallet. Tack och lov för kurvdomare!!!

Det är mycket nu och det känns inte bra, jag får så ont i kroppen när det blir så här mycket konflikter. Please let it stop!  På återseende! Ulle

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards