ulle

Alla inlägg den 6 september 2008

Av Ulrika - 6 september 2008 14:10

Idag tog jag av bandaget för första gången sen vi plockade bort tån.

Det var inte lätt att få loss det gamla, ska ni tro. Det var ju massa fasttorkar blod så det blev som ett rött gips som satt fast i tassen. Så jag fick lirka och klippa lite för att det till slut skulle släppa.

Det ser lite läbbigt ut när tån är borta men i övrigt såg det riktigt bra ut, ingen infektion eller så. Så mina förhoppningar på att det här ska bli bra känns som dom kan bli besannade.

Nästa helg ska jag plocka bort stygnen för då har det gått 10 dagar.

Idag ska vi till min mamma som fyller år och äta middag, och där ska jag plocka bort stygnen på hennes katt Pärlan som vi har steriliserat. Pärlan är en mycket vacker och feminin lite halvlånghårig, gråmelerad katt. Hon måste förresten omplaceras för min mamma har flyttat och där får man inte ha katt. Så om någon som läser det här bor bra till för att ha en katt både ute och inne får gärna ge sig till känna. Nu ska vi iväg och äta gott och ha trevligt med familjen. Tack för mig! / Ulle

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards