ulle

Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Ulrika - 27 mars 2010 08:48

Det här har varit en tung vecka med både det ena och det andra.

Måndag var jag till Umeå och hade elektroder överallt och fick ström för att testa nervbanorna. Onsdag åkte jag in i magnetrullen för att röntga huvudet, Torsdag var jag till min läkare i Bureå som är en jättebra läkare, där kom det fram att varför jag har så stora problem nu är ett överaktivt nervsystem som reagerar starkt på allt smärtan är nästan outhärdig i mina höfter och ben, mitt vänstra ben är jättesvullet och jag har väldiga problem att gå nu så hundarna får tyvärr inte mycket till promenader nu. Jag hoppas att det värsta snart är över så jag kan börja röra mig igen.

Skellefteå AIK leder nu kvartsfinal matchen mot Färjestad med 3-2, nästa match är i Karlstad men spelar dom som dom gjorde igår så är det inga bekymmer. Det är bara det att lagen är så jämna så att man svävar mellan himmel och helvete varenda match. Jag hoppas givetvis att vi avgör redan på bortaplan nu på Söndag blir det en avgörade 7de match så får jag kramp i magen.

Nu snöar det igen! Jag är less på all snö! NU VILL JAG HA SOMMAR!

Jenny och company kommer hit idag på middag och vi får inte glömma att ikväll är det earth hour så mellan 20.30 - 21.30 ska vi släcka ner.

Ha en bra dag! Kram Ulle  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards