ulle

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Ulrika - 14 mars 2010 14:36

  

Av Ulrika - 14 mars 2010 14:26

  Knallsol och skönt ute, jag åkte skidor med hundarna till ladan där vi brukar sitta och njuta av vintern, men den här gången var det snö utan nåder.

Jag tog lite kort som ni ser nedan!           

En skön dag helt enkelt! Kram Ulle

Av Ulrika - 14 mars 2010 07:36

Ryggen höll på att ta knäcken på mig och jag vet att det ända som hjälper då är vila. Jag tog ledigt Tordag och Fredag så jag skulle få vila upp mig.

Jag har bara umgåtts med barnen, varit på stan med Nattan och Kevin. Kevin fick oxå ha lov To och Fred. Det gick ganska bra på stan förutom att det strömmade ut pengar ur plånkan, men så blir det väl när man nästan aldrig är på stan, vi fikade och shoppade loss det var kul så länge det varade. Kevin har en tendens till att förvinna under hyllor och klädställningar, om jag inte minns fel så var jag likadan när jag var liten så nu får jag väl tillbaks för vad jag gjorde då.

  


Skellefteå AIK bärjade 4:e platsen i elitserien och får nu fördelen att ha en hemmamatch mer än motståndaren vem det nu blir? Både MODO och Luleå missade slutspelet och det är lite trist tycker jag, men norrland har i alla fall Timrå och Skellefteå AIK som får försvara Norrland.


Igår Lördag så blev vi inbjudna till en vad jag trodde glamourafton, men det blev en hel del väntan kan jag säga! The Studio ville ha massa människor som kom och blev sminkade och fotograferade, där skulle bjudas på snacks och dryck under tiden, Chili, jordnötter, salta pinnar och kola, drycken va vatten eller kaffe. Det var kul när man väl kom till skott, det är inte varje dag man blir uppsminkad och fotad. Man fick givetvis köpa bilderna sen 10 bilder/ 1950kr, He He! som om jag har dom pengarna, men jag köpte faktiskt en som jag tyckte om.  

Så nu har man provat det! jag lyssnade på hockeyn när vi  satt och väntade, så jag höll mig ajour.


Hundarna har fått röja loss en hel del under min ledighet för nu är skoterspåren uppkörda så att det går både att promenera och åka skidor och hundarna får springa som galningar.

Nu ska jag ha en lugn och skön dag idag och det tycker jag alla andra oxå ska ha! Carpe diem! Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards