ulle

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Ulrika - 8 mars 2010 14:22

Jag är ingen Kalla direkt!, men nog är det härligt att åka ut en sväng och bara åka tills krutet är slut. Hundarna gillar inte stavarna så dom håller sig helst en bit ifrån mig. Jag kände att jag skulle gärna ha haft nån i skogen som kunde ge mig lite vätska för jag var hur törstig som helst när jag kom hem igen.

Jag är nu uppvärmd inför kvällens match. Det är borta match mot MODO och Skellefteå AIK är något decimerat efter förra matchen mot Södertälje. Jag hoppas att domarkåren får till det med alla Mp och Gp och vad som ska gälla vem och varför.

SAIK plockar upp några till junnisar vilket vi har många vi kan vara riktigt stolta över. Jag gruvar mig lite över hur matchen kommer att se ut för dom 2 sista har det verkligen varit slutspelskaraktär över, därav manbortfallet.

Jag hoppas som vanligt på seger och vem vet! jag kanske har rätt.

  Solen har varit framme ett tag nu och gissa om det rasar från taket, det är så att man tror att det är en mindre jordbävning eller nåt. Högarna runt husen är inte nådiga nu, bakom stallet är snöhögen så stor att man kan kliva upp på taket ifrån den, tur att taket är så halt annars så hade nog Kevin provat direkt.

Kevin har som jag skrivit tidigare klippt sitt eget hår 2 ggr, nu har han lyckats att sätta ett tuggummi i håret, som gör att nu blir håret nersnaggat igen. Han passar i kortsnaggat hår så det gör inget.

      

Ha en bra dag och Heja Skellefteå AIK! Kram Ulle  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards