ulle

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Ulrika - 3 mars 2010 11:33

Jag var på vårdcentralen i Bureå med Kevin igår för att han måste vaccineras inför våran Tunisienresa i slutet på Maj  . Jag hade gruvat mig i onödan! Kevin satt som ett ljus och när han blivit omplåstrad efter sticket så gick han ut. Det gjorde inte ont! Det är nog mest mamma som inte gillar sprutor!

Kevin är en hårding!

  

Skellefteå Aik förlorade på bortaplan mot Linköping igår, SAIK var överlägsna i 1:a och halva andra perioden, sen gick det åt pipan!

  

  

Jag vill bara lägga mig i fosterställning och gråta en skvätt! Detta snöande!

Jag hade så ont i kroppen i morse när jag vaknade, både av träningsvärk och min vanliga värk. Jag provade att jobba några timmar, men när tårarna kommer för att jag nyser då är det dags att åka hem och lägga mig, vilket jag gjorde! så nu är jag sjukskriven. Imorgon ska jag på kirurgen för dom ska kolla massa grejor.

Tillbaka till snön! jag har aldrig sett så mycket snö i hela mitt liv. Plogbilarna hinner inte skotta undan och drivorna blir så höga att ska man ut i en korsning så står man mitt i trafiken när man väl ser nåt. Det har hänt en hel del såna olyckor.

Om det bara vore snön men det blåser storm hela tiden och då driver snön igen allt som är uppskottat.

Jag orkar då inget mer! Ha en bra dag! Kram Ulle  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards