ulle

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Ulrika - 1 mars 2010 14:02

Nu har  jag fått nog! Vi har ca 1,5m drivor på var sin sida vägen, inga uppkörda skoterspår så då måste jag ha hundarna kopplade och gå efter vägen och hur kul är det?  Man vill att dom ska få springa ordentligt som ifjol vi den här tiden. 

Såna snömassor som det är nu minns jag inte sist det var, det känns som när man var liten och åkte till fjällen ungefär.  

Igår städade jag lite grann hemma och det kändes i kroppen när jag vaknade i morse och inte blev jag nåt gladare när jag och Kevin kommer ut till garaget och snön har drivit upp utanför, så det var bara att skotta det, ont eller inte!  

Min dag började inte så bra men det gick ändå rätt så bra att jobba.

Imorgon ska jag med Kevin på vårdcentralen för vaccination som han måste ha när vi åker till Tunisien. Jag hade sån tur att vår vaccination som vi tog första gången vi var till Thailand var Ok för Tunisien oxå.

Ha en bra dag! Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards