ulle

Alla inlägg den 27 december 2009

Av Ulrika - 27 december 2009 11:00

Smoky och Vipers nya husse och matte har gift sig! Gratulerar så mycket!  

Det var även en ny omgång i elitserien SAIK skulle möta Södertälje borta, och vad händer.....förlust....nu har jag fått nog jag vill ha vinster igen och jag förstår inte hur det kunde bli så här. Har dom tappat gaisten? Köp in en riktig sniper som kanske kan sätta fart på resten. För som det är nu så spelar dom rätt så bra men målen uteblir.

Det var även JWM match och våra junisar gjorde då inte bort sig. Laget körde över Tjeckien och vann två siffrigt.

Nog är det kul att titta på junior matcherna, vilken fart och fläkt. Ikväll är det match mot Österrike och jag tror på vinst även där, sen får vi se......

Snön vräker fortfarande ner! Jag bad om lite snö, men nu får det vara nog.

Idag höll jag inte på att ta mig till hundarna utan vadarstövlar, jag fick gå runt hela gårdsplan som oxå var snö beklädd, dock inte lika mycket.

Hoppas att det slutar snart! jag ska jobba imorgon, vi håller på att inventera vårt arbetsområde.

Vi får se hur dagen utvecklar sig! Ha det! Kram Ulle

ps: Greystar är fortfarande borta så skänk en extra omtanke till Åsa och Grey där han nu finns.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards