ulle

Alla inlägg den 14 december 2009

Av Ulrika - 14 december 2009 16:15

Plattan är gjuten och dom börjar med byggnationerna i Februari nån gång. Dom vill inte jobba under dom kallaste månaderna ute. Det känns lite konstigt eftersom vi inte har någon riktig vinter än.

Ska gå friskvårdskurs Tisdag, Onsdag på Medlefors  och det blir kul omän slitsamt. Det hade varit roligare om det kändes bättre i kroppen. Har varit på vårdcentralen idag och tagit massa prover. Där sa dom att om kroppen inte orkar med ökad arbetstid kan det resultera i ökad kroppstemp. Jag har haft lite feber nu i ca. 2 månader.

Hockey orkar jag knappt prata om nu, för jag vet inte vad som flugit i Skellefteå AIK, har dom ingen offensiv så har dom ett bra försvar eller tvärt om. Det går tydligen inte få ihop det så båda delarna fungerar.

Nu är det en liten paus för dom att fundera ut varför det inte funkar och komma ut som ett nytt och segertänkande lag efter kortsemestern.

 Det är lite olyckligt men Åsa Johanssons ena greyhound har sprungit bort och såklart håller det på bli kallare nu. Han försvann igår afton, han är svart och vit och lyssnar till namnet Grey. Jag lider med Åsa! Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards