ulle

Alla inlägg den 9 december 2009

Av Ulrika - 9 december 2009 12:33

Snön har snart försvunnit, allt är nu bara ishalka. Det är inget vidare promenad underlag. Jag har investerat i skor med inbyggda broddar, så det är en liten trygghet.

Jag ska försöka ta mig ut och halka med hundarna en sväng, men man får ta det försiktigt så man inte äventyrar sin redan onda kropp.  

Idag har jag namnsdag, jag heter nämligen Anna Ulrika Bergkvist och just idag ärdet Annadagen.

Om jag ska prata lite hockey, så är det borta match mot Färjestad och det vet man ju hur det brukar sluta. Jag hoppas dom kan bryta förlust trenden nu för annars rasar SAIK långt ner i tabellen, vilket dom redan är på väg emot.

Det måste till en sniper till laget, någon som är het och kommer med många skott på mål och att pucken även går in.

Får bänka sig framför TV i morgon kväll och hoppas på en radikal förändring och vinst för en gångs  skull.

Ha en bra dag! Kram Ulle    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards