ulle

Alla inlägg den 18 december 2009

Av Ulrika - 18 december 2009 07:01

  Det som inte får hända, hände! När jag var ute med hundarna i skogen igår så fick Snake korn på nåt och stack.

Higgins kom snällt till matte där jag stod och vrålade, men inte Snake!

Han var borta!  Jag följde spåren men när jag kom fram till ett brett dike var det kört. Den lilla is som fanns där höll inte för mig. Jag drog med mig Higgins hem igen, och jag kan säga att tankarna som for genom mitt huvud var inte kul!

Jag tänkte direkt på Greystar som fortfarande är borta, tänkte då att nu hade vi förlorat två av klubbens hundar på mindre än en vecka.   Snacka om att bli ställd, hu fasen skulle jag hinna ikapp honom, det går inte! Försökte lyssna.....inte ett ljud...inget skall.......ingenting.....VAR VAR SNAKE????????

Paniken spred sig i kroppen! Jag skulle till läkaren med Kevin, Tord jobbade borta, hur tusan skulle jag fixa detta?????

Då ringde Åsa! Snake var återfunnen! phuuuuuu...... Några grabbar hade tagit rätt på honom. han fanns... lite sargad och slut i deras garage i Fagerviken. Han hade hört att Grey var borta så han trodde att det var han som var återfunnen, men icke! men jag är väldigt tacksam att dom tog hand om Snake. Snake var borta i en timme utan attjag visste var han var, men blev återfunnen, VAR ÄR GREYSTAR??? På aftonen så var han sig själv igen! Så det häräventyret fick ett lyckligt slut. Men jag vet inte om jag har lust att släppa Snake igen. Sticker han så där har han gjort bort sig.  

Snake 200901

Idag är jag och Kevin förkylda igen, jag har himligt ont i kroppen så det blir att ta det lugnt idag.

Ha en bra dag alla! och all kraft till Åsa som fortfarande har borta sin hund.

Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards