ulle

Alla inlägg den 20 december 2009

Av Ulrika - 20 december 2009 10:25

Vi var på Olearys och åt med familjen McKie igår. Jag och Kippe körde resten tog nån öl eller två. Jättegod mat! men det resulterar ofta i paltkoma. Vi åkte sedan hem till the Crimdon Kennel där Tord och Duncan intog puben, som tydligen bara grabbar har tillträde till........... jag gick dit ändå en sväng. Jag och Anette hade så trevligt och låg och pratade i deras nya soffa, snygg och praktisk för soffbordet är = fotpall. Vi ska även följa vår traditon med engelsk jul den 25. Då vi umgås, har trevligt  och får träna våra vackra sångröster  , nu även till Queen, Show must go on........

Kevin har varit hos mormor sen igår afton så jag ska hämta honom snart.

Både igår och idag gjorde jag så att när hundarna ätit frukost så gick vi ut på promenad. Jätte skönt! Enda skillnaden var att idag när jag kom in fick jag en god toast av Tord med vitlök salami och Ägg, mums!  

Ha en bra dag alla! Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards