ulle

Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Ulrika - 14 maj 2009 08:51

Jag känner mig lite risig i halsen! Kevin fick stanna hemma  idag så har jag lite sällskap. Vi ska ta hundarna och gå ut på en långpromenad. Det är så skönt för Kevin kan cykla nu när vi är ute, då går det lite fortare än när hangår.

Jag tror att allt gick vägen när hundarna jagade älgarna, Snake har fortfarande lite ont i ryggen men är inte svullen eller halt.

Higgins som nog egentligen bara hängde med är då helt oberörd av händelsen.

Jag ska åka till Stockholm den 26 och gå på Samhall Metall IF:s årsmöte och det är lite kul att få göra nåt annorlunda nån gång. Men det blir bara över dagen.

Banan är snart fit for fight, men vi har skickat kortburen på uppfixning. Vi ska jobba på underlaget mer. Det ska i alla fall inte vara några bekymmer till prova på dagen, men kortburen vet jag inte när den blir klar.

Det är så skönt att man inte alltid MÅSTE vara på banan och jobba, jag och Tord är gärna där när vi har tid och lust-Men det blir mycket gjort. Jag jobbar ju egentligen lite då och då med marknadsföringen.

Ha en bra dag! Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards