ulle

Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Ulrika - 10 maj 2009 18:37

Det blev en kort sväng för dom insåg hur stora dom var när dom kom lite närmare. Higgins verkar oberörd av händelsen men jag vet inte om Snake kanske sprang för nära nåt träd eller så, för han har lite ont i sidan och är lite svullen. Hundarna får stanna inne inatt för observation så får jag se imorrn hur det verkar. Jag tror inte att det är någon fara. Go kväll Kram Ulle

Av Ulrika - 10 maj 2009 08:43

Det var arbetsdag på banan igår och antalet människor var inte så himla många, likadant var det i Onsdags. Då blir det helt enkelt så att det tar längre tid att bli klar med banan.

Sakta men säkert går det framåt rullarna är snart på plats tack vare Duncan, Tord håller på att fixa med altanen, jag själv har justerat skydds railen och sen har jag koncentrerat mig på reklamen, det är mitt ansvars område. Lena och Anders har fixat med stugan och alla vi andra får hugga in där det behövs. Men det känns som det är mycket kvar ändå tills själva bankroppen är klar, för den måste dras till och ev. fylla på med lite sand. Som alltid finns det sten på banan som ska bort.

Hoppas att det är några på banan idag och fixar med resten så kanske man blir glatt överraskad när man kommer dit på Onsdag.

Idag ska jag njuta av dagen för det verkar bli sol igen. Ha det! Kram Ulle


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards