ulle

Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Ulrika - 4 maj 2009 07:41

Det har varit jätteskönt sommarväder i helgen och vad blir det då med mig?

Jag blir hyper kan inte sitta still, jag har tränat, sprungit med hundar och jagat på i allmänhet.

Igår hade vi möte på hundkappen och till min förvåning är ALL snö borta. Då får man ju halvpanik att vi inte börjat fixa på banan än. Det roligaste som finns är när man kan vara på banan och träna. Komma in i gemenskapen i klubben. Så nu ska det vara arbetsdagar både Onsdag och Lördag och förhoppningsvis kan vi börja träna veckan därpå. Det blir lite spännande att se vad Snake gör nu när han fått mogna över vintern.

Tillbaka till min stress! man kan ju tänka att när jag kom hem kunde jag släppa allt och ta dagen som den kommer. Inatt var jag vaken mellan 02.30 och 03.30 då jag var tvungen att gå och skriva in sakerna jag skulle skriva på hemsidan. Jag har ju en förmåga att glömma saker med mina hjärnskador och då kan jag inte släppa det jag ska göra förrän det är gjort. Jag hoppas att jag sovit nog för att orka med dagen, barnenär lediga från dagis idag så jag måste ta ut min andra tillfälliga föräldrapennings dag. Vi ska nog åka på badhuset men jag vet inte om det blir Bureå eller Edda.

Ha en bra dag alla! Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards