ulle

Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Ulrika - 7 maj 2009 06:40

Som jag pratat om tidigare har vi haft problem med datorn, det slutade med att den har havererat. Det känns lite jobbigt att man nu tänker " Varför har jag inte bränt ner alla bilder och allting annat viktigt jag hade i datorn" men det blir ju så att det ordnar sig alltid. Det ärbara så himla trist att allt är borta. Bilder som jag tagit för 2-3 år sedan finns kvar, men mycket fina bilder på bl.a Snake och Kevin är nu borta.

Jag var på banan igår och riktade och skruvade ihop skyddsrailen och nu pirrar det i hundkapptarmen. Banan ser oförskämt bra ut efter vintern det är bara några smärre justeringar. Rullarna måste kollas över och kanske byta några lager eller så. Men det känns nära nu. Snart kommer tränings grupperna upp på hemsidan. Jag kanske kan åstadkomma att lägga in träningstiderna oxå. Jag måste även ta någon till hjälp och sätta upp alla banderoller och det blir faktiskt bara 3 stycken miindre än ifjol om det inte tillkommer någon mer, det beror lite på hur duktiga vi är på att fixa sponsorer. Men jag måste säga att vi är ganska duktiga på det.

Hundarna är oxå i sitt esse och det är ju bra.

Ha en bra dag för det ska jag! Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards