ulle

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Ulrika - 18 januari 2011 11:37

Tyvärr så fungerade inte blockeringarna den här gången, men jag får komma tillbaka redan 31 januari. Då kanske man går tillbaka till ursprungs planen.

Jag kan säga att jag blev något besviken att jag inte fick min wow upplevelse.

Det känns ungefär som nån har sparkat in svanskotan om jag ska försöka förklara min känsla.

Gu va de är bra med spark! den går jättebra att använda som vinter rullator.

Någonting luktar väldigt gott här i byn för när jag njöt av min tur med hundarna så blev det helt plötsligt en 180 graders vändning med sparken, det blir pallstopp när mina hundar hittar fläcken med stort F. Det gick bra i alla fall, hoppas inte det kommer något efteråt.

Vad gör det om det är -15 ute om solen skiner med sin fulla kraft!

  

  

Oj! vilket bottenapp i borta matchen mot Brynäs, det var just så pass att ske-å AIK hade ställt ut skridskorna på isen.

JAG VILL ALDRIG SE EN SÅN MATCH IGEN!!!!!!

Ikväll är det borta match igen och det är pinsamt om dom gör en sån dålig match en gång till. Det är ju så man får ont i magen när ens lag är helt under isen.

På Lördag möter vi Luleå igen och hur det slutar vet man aldrig för båda lagen har haft en down period nu. Men derbyna brukar bli heta, Luleå brukar tyvärr vara dom som håller sig från utvisningsbåset mest.

Ha en bra dag! Kram Ulle  

ps: Katja jag är avis på dig!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards