ulle

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Ulrika - 2 januari 2011 10:42

Det var första gången jag skrev det!

Nyårsafton hade vi besök av syrran med familj, det blev en riktigt trevlig tillställning och barnen åt så mycket gott att dom var som Duracellkaniner hela kvällen. Hampus hade godistomtar i munnen så länge det fanns kvar, den här gången fick han bara dit 2 st.

  

Kevin somnade inte förrän kl.01.00 och det är  sent för att vara Kevin.

Tord hade gjort en jättegod nyårsmiddag som avslutades med en glassbomb som Kevin och Tord hjälpts åt att göra.

Vi lekte scharader, spelade lite TV-spel och vi spelade massa kort oxå.

Sen avslutade vi med att se småkronorna slå Canada, det är bara att hålla tummarna för att dom får gå ända till final. Nu är det bara att vänta och se vem dom får möta. Det var nästan så att vi missade 12 slaget för matchen var så spännande. Men tänk att Sverige fick vinna över CANADA! Härligt! 

Ikväll är det oxå match för Skellefteå AIK som möter Färjestad på bortaplan och det känns som det kan bli lite jobbigt!   

Jag hoppas i alla fall att det blir seger för mitt AIK!

  

Nu är det bara 8 dagar kvar innan jag får komma till smärtkliniken, jag lääääängtar! Ryggen är inte kul nu!  

Ha en bra dag! Kram Ulle   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards