ulle

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Ulrika - 7 februari 2010 12:59

Jag och Tord var och såg matchen live på Skekraft arena.   Matchen då SAIK låg under efter 1:a perioden och min lilla hjälte Anders Söderberg alias Antos gjorde 3 mål för SAIK, HV gjorde bara 2 så vi VANN!!!!  

Det blev Natalie och William som var med Kevin när vi var på hockey, men vad har man storasyskon till? Det gick jättebra! dom hade spelat in filmer med min kamera och lurat Kevin att säga både det ena och det andra, så vi fick oss ett gott skratt när vi kom hem oxå.  

Som jag sagt tidigare så har jag en tendens att leva mig in i hockeymatchen så jag skriker en hel del  och det känns i halsen idag, fast jag kände redan under matchen att jag vrålat för mycket, men man måste ju peppa sitt lag och det lyckades ju.

Idag lyser solen så man blir riktigt glad i kroppen, men Kevin har inte blivit bättre under helgen snarare tvärt om för nu har han feber oxå. Så jag blir nog hemma och vabbar nån dag till.

Tord är ute med hundarna, kors i taket! jag måste försöka få i Kevin lite vätska så att han inte torkar ut, min lilla fina pojke!

Ha en bra dag! Kram Ulle  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards