ulle

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Ulrika - 4 februari 2010 13:11

Därför har jag inte varit speciellt flitig på att skriva i bloggen.

  Det blev ganska jobbigt när jag kom hem efter Umeå och alla undersökningar, efter hockeyn i Lördags åkte jag på en rungande huvudvärk   som satt i hela Söndagen också. Jag har jobbat hela veckan men jag har haft problem med mitt dubbelseende så jag har fått gräva fram mina glasögon som jag fick efter olyckan -91. Jag kan intyga att dom är inte av senaste snittet. Huvudvärken har oxå infunnit sig nästan varje kväll. Det känns något bättre idag, jag har gått en ordentlig promenad med hundarna och det känns nästan alltid bättre då.

Tillbaka till hockeyn så vann Skellefteå AIK över Luleå med 4-0, härligt!  

Ikväll är det dags för bortamatch mot Rögle. Rögle som ligger ganska fast i botten på tabellen och SAIK som har spelat bra på sistonde. Tyvärr har vi borta Jyri Martinen som är en stabil offensiv back men Tim Erixon ska vara tillbaka, likaså Bellemare på forward sidan. Jag tror på seger mot Rögle och jag är bänkad i soffan som vanligt  , med eller utan huvudvärk. På Lördag så ska vi (jag och Tord) inta arenan för att se hemmamatchen mot HV71. Jag har en tendens att leva mig in i matchen ordentligt så vi får se hur min röst är när vi åker hem.

Ha det så bra alla! Kram Ulle  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards