ulle

Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av Ulrika - 30 augusti 2009 06:48

Vi hade arbetsdag på banan igår. Det finns en hel del röjningsarbete, tyvärr har vi inte så många som kan röja p.g.a rygg och nackskador.

Regnet kunde inte bestämma sig, ibland öste det ner, utimellan inget regn och annars så hade det lust att små pissa så allt man tog i var blött. Och som alla vet så har vi ingen klubbstuga att gå in i längre. Jag är lite halvförkyld med ont i kroppen och lite feber så så värst arbetsam är man inte.

Rankingen för Midlandas tävlingar har kommit ut och som det ser ut nu(efter några hundar ramlat bort till Landskronas tävl.) så kommer Snake att springa i Delta sprinten och Higgins i the Ladies, som jag egentligen tycker låter som ett tiklopp och det är tydligen fler än jag som har trott det.

Det skulle vara kul att veta var namnet kommer ifrån!

Det damp ner en inbjudan till landskampen Sverige-Finland i mailen och jag har ganska splittrade känslor när det gäller Finland. Jag fick en skadad hund sist jag var där och det var ingen liten skada heller. Vi får se om det blir nåt Finland, Jag vet inte hur många hundar i Sverige som är vaccinerade mot rabies. Jag får se hur det blir!

Idag ser det ut som solen har tänkt titta fram, så det kanske blir en riktigt skön dag. Ha det så bra! Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards