ulle

Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Ulrika - 28 augusti 2009 08:32

Tack vare juniorerna. Jag hoppas att hela gänget kommer igång snart.

Det tar väl lite längre tid för "gubbarna" att komma igång. Nej! skämt och sido. Heja SAIK!

Av Ulrika - 28 augusti 2009 08:19

Både jag och Kevin har "ägg i halsen" och det är inte kul, då får man försöka att ta det lite lugnt. Att ta det lugnt har liksom inte funnits i agendan nu för tiden.

Det ser ut att bli riktigt bra lopp i Sundsvall till helgen, om än jag saknar några hundar. Det kommer nog att bli ca.7-8 lopp. Då får vi hoppas att vi har hundar som kan hävda sig i tävling nu när vi inte har någonstans att träna längre.

Det känns lite konstigt att tävlings säsongen fortfarande är igång fastän allt för oss i Skellefteå stannade av. Det har varit så mycket omkring saker som försvann och kostnader, försäkringar och hur vi nu ska bygga. Jag hoppas att vi alla snart kan komma överens om hur vi vill ha det.

Till helgen ska jag försöka släppa allt ikring vår klubb, annat än att vi tävlar i Skellefteås färger och det är vi stolta över.

Vi står starka fastän motgångarna är många och svåra.

Ha en bra dagoch vi ses! Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards