ulle

Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Ulrika - 4 augusti 2009 09:46

Han har fått innerboxen och nu hoppas jag bara han kan pricka starten och ha lite flyt för en gång skull. Jag skulle önska att vi fick stolpe in den här gången för han verkar då fräsch efter sin skada. Men skenet kan bedra!

Snake däremot fick 4:a boxen och han vill bara in till räls så det kan bli lite tungt, vi får se.

Nu hoppas jag att Älvsbyn har fått till en riktigt fin bana så vi kan få ha kul på deras enda tävling för i år. Skadorna får gärna hålla sig borta oxå.

Några i klubben åker till Sv.uppfödningslopp och jag önskar dom lycka till. Vi får se om vi åker till Stockholm och tävlar något i år, distansen passar Higgins rätt så bra och vi får se hur Snake utvecklar sig, han har gjort det bra dom 2 starter han gjort.

Jag själv känner mig rätt risig, hade jätte ONT i huvudet igår och jag hann bara vakna i morse då värken kom tillbaka. Nu ska jag bara vila så jag är frisk till helgen. Ha en härlig sommardag! Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards