ulle

Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Ulrika - 13 juli 2009 08:09

Higgins är inte halt, men han är öm i framknäna och jag tror att med en tids vila så blir det bra igen. Men uppenbarligen hade han ont när han sprang B-finalen eftersom han svarade upp, för Higgins har ALDRIG gjort något i lopp tidigare. Jag har tittat på filmen massor med gånger och det är bara så att alla hundarna som fanns på banan gjorde nåt som dom inte borde ha gjort.

Bankvalite´n var inte bra och man undrar hur dom hade doserat förstakurvan eftersom många hundar vek in alldeles för tidigt, så det small många gånger i första kurvan. Jag vet att tävlingarna orsakade benbrott och muskelsläpp och en hel del hundar som föll. Jag tycker inte att dom hade lagt ner tillräcklig tid på banan och dess kvalite´.

Igår var en dag i dvala, jag kände mig helt mosig och packade upp och tvättade hela dagen. På kvällen försökte jag se lite TV men det tog inte lång stund förrän jag somnade, jag stängde av Tv:n någon gång i natt .

Idag verkar det bli en halv disig dag. Jag måste på stan med Kevin för att hämta hans nya glasögon och lämna in hans trasiga glasögon för till fixning. Tandläkaren har semester stängt så vi väntar till dom öppnat igen för att kolla Kevins tand, den verkar sitta kvar. Jag har pratat med veterinären, och ska avvakta och se vad som händer.

Ha det så bra idag! Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards