ulle

Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Ulrika - 1 juli 2009 18:09

Jag sitter och undrar när startlistorna med lottningen kommer ut för tävlingarna i Finland, Virpiniemi. Det ät skitsvårt att förstå vad som står på deras hemsida och om man översätter till svenska så blir ordföljden jätte- konstig. En del ord kommer på finska för den som översatt har väl inte kunnat hitta ett ord som passade.

När jag gick in på deras hemsida så står det nåt om Higgins och det skulle vara kul att veta precis vad. När man har kontakt med Finland så får man maila på engelska ochdom har lovat att startlistorna skulle komma this evening.

Nu är det semester och igår afton tog jag och Kevin det första ÄKTA doppet utomhus nämligen i havet och det är liiiite kallare än i badtunnan. Hi Hi!

Tord och kevin har åkt iväg för att fiska och jag väntar och väntar på lottningen.

Fredag förmiddag åker vi iväg och jag ska ta med datorn så jag kan rapportera hur det går för oss.

Det kommer kanske in på hemsidan oxå vi får se!

Nu ska jag kolla igen om lottningen. Ha en bra kväll! Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards