ulle

Direktlänk till inlägg 6 september 2009

Vi åkte hem med 2 andraplatser....

Av Ulrika - 6 september 2009 06:59

Snake startade i  Deltasprinten vilket han gjorde med bravur 17.31, med tanke på att vi inte har någon bana att träna på i Skellefteå. Dom behöver en urblåsning då och då. Snake var riktigt bra med i starten men fick en annan hund hängande mot sig en bit av startrakan vilket tar på krafterna. Big Bob från Sundsvall hann först i mål men Snake var god tvåa. Han verkade inte ha blivit så slut av starten och nästa helg ska ha få springa sprint igen hade jag tänkt.

Higgins startade i the ladies, vilket är en cup och finalen är nästa helg, så det här var bara semin och han blev oxå tvåa i sitt lopp. Jag hoppas att han får innerbox vid lottningen för han vill verkligen in numera.

Jag fick även träffa Smoky och Viper och deras nya ägare Anders och Ulrika( snyggtnamn va!). Dom är för fantastiska som kör ända från Rättvik så vi ska få träffas. Dom fick även agera medhjälpare under tävlingarna viket dom gjorde bra. Tack så mycket Anders och Ulrika ni är för härliga.

 
 
Jeanette

Jeanette

6 september 2009 11:11

GRATTIS till placeringarna :o)

http://www.bigace.net

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 14 oktober 2015 12:38

Goddagens!  Det har hänt jättemycket sen sist, jag har varit utan hund i nästan 2 år, men i mars i år skaffade jag en omplaceringshund. Nämligen Eros en praszky krysarik som fyller 6 år på Söndag. En otroligt sympatisk hund som är med på det mesta....

Av Ulrika - 19 januari 2014 11:30

Det här året har varit riktigt jobbigt! Min kropp vill inte riktigt vara med och behandlingarna har inte riktigt svarat som dom ska. Jag får nog helt enkelt leva med mina smärtor. Ett väldigt jobbigt konstaterande var att jag inte längre klarad...

Av Ulrika - 20 april 2013 10:45

Väntan har varit lång, närmare 35år. Nu gjorde dom det, först vann dom serien på ett övertygande sätt, sen slog Bud rekord+ mycket annat som dom var bäst på. Det var som upplagt för ett guld. Ikvarten mötte dom Brynäs i all sin glans, men dom h...

Av Ulrika - 6 januari 2013 12:16


Jag har haft ett underbart jul och nyår, trevligt sällskap och mycket vila och återhämtning.Det jag inte är speciellt nöjd med är när jag var ute och sparkade med hundarna och en hund i flexikoppel som inte gillar mina hundar lyckades flyga på mig oc...

Av Ulrika - 29 december 2012 18:18

Nu är han äntligen ikapp mig i ålder, Tord har blivit 40 år. Tord hade gjort en fantastiskt vacker tårta.   Det ska ju tydligen jäklas med 40 åringar! Anette, Emma och Duncan tog chansen.   Tyvärr så fickjag slut batteri i kameran så det ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards