ulle

Alla inlägg den 19 september 2009

Av Ulrika - 19 september 2009 09:17

Vi ska börja droppa in vid tio tiden. Det behövs röjnings arbete runt hela området. Jag personligen kan väl kanske dra ihop riset en stund. Man kan väl kanske rensa lite i kontainern oxå.


Jag vet inte om jag är tokig heller, jag har anmält Snake till trollracet på Järbobanan, det är ett debutantlopp. Om det loppet inte blir så kanske jag stryker honom. Jag tyckte det skulle vara kul att han fick springa mot sina jämlikar för en gång skull och få se hur det kan gå. Jag har bara ett STORT PROBLEM jag vet inte om jag får någon med mig och jag vet inte om jag klarar att köra hela vägen till Gävle.

Jag har tänkt att åka redan på Lördagen så jag har tid på mig, sova över där, tävla och sedan vända hemåt igen. Jag tar nog ledigt på Måndagen för jag ska kursa i Luleå Tisdag och Onsdag och jag behöver nog Måndagen till återhämtning.


Det skulle vara bra väder idag, DOM LJÖG! det småregnar hela tiden, det är inget höjdarväder för att stå och röja och dra ris. Det var likadant förra arbetsdagen, varför ska vi pricka in regndagarna hela tiden.


Det verkar förresten som att fodertillskottet jag ger Higgins gör att han får mindre ont, för han är lite lugnare nu.

Ha en bra dag alla! Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards